LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 De legger ut direktelink til videoen som angivelig varsler skolemassakeren i Finnland. Hadde ikke det korrekte vært å varsle youtube slik at de kan fjerne videoen? Kan godt humre over andres dumhet eller skavanker på youtube, men å bade meg i blodet til en trist skjebene vil jeg bare ikke godta som et fint tidsfordriv.
Libido- Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 de sender bilder fra div kriger rundt om også.. ser ikke helt forskjellen..
Pærefrø Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Videoen er fjernet fra YouTube, og jeg titta på den på vg, det var en LANG stund i filmen som var fjernet, så man fikk ikke se allverdens....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg mener det er forskjell på å innformere om sammfunnsutvikling, uroligheter og frihetsberøvelse av folkegrupper, og det å henge ut en enkeltperson med åpenbart store psykiske problemer. Men nå har jeg valgt å ikke se filmen, så mulig jeg ikke er kompetent til å uttale meg.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Det var vel egentlig en nyhetsrepotasje med noen små innslag fra filmen. Ser ikke så veldig mye galt i det......
Januarjubel! Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg støtter deg jeg LisseUmma (osv) (Liker sjeldent forsidene til VG og Dagbladet, og er så gammeldags at jeg mener de burde skjerpe seg/skamme seg ganske ofte).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå