Gå til innhold

Flere som reagerer på VG?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De legger ut direktelink til videoen som angivelig varsler skolemassakeren i Finnland. Hadde ikke det korrekte vært å varsle youtube slik at de kan fjerne videoen?

 

Kan godt humre over andres dumhet eller skavanker på youtube, men å bade meg i blodet til en trist skjebene vil jeg bare ikke godta som et fint tidsfordriv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sender bilder fra div kriger rundt om også.. ser ikke helt forskjellen..

Skrevet

Videoen er fjernet fra YouTube, og jeg titta på den på vg, det var en LANG stund i filmen som var fjernet, så man fikk ikke se allverdens....

Skrevet

Jeg mener det er forskjell på å innformere om sammfunnsutvikling, uroligheter og frihetsberøvelse av folkegrupper, og det å henge ut en enkeltperson med åpenbart store psykiske problemer.

 

Men nå har jeg valgt å ikke se filmen, så mulig jeg ikke er kompetent til å uttale meg.

Skrevet

Det var vel egentlig en nyhetsrepotasje med noen små innslag fra filmen. Ser ikke så veldig mye galt i det......

Skrevet

Jeg støtter deg jeg LisseUmma (osv)

 

(Liker sjeldent forsidene til VG og Dagbladet, og er så gammeldags at jeg mener de burde skjerpe seg/skamme seg ganske ofte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...