Pærefrø Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har da mine to små hjemme nå, snuppa har vært hjemme siden fredag og junior siden mandag. Snuppa er nå endelig feberfri(har ikke hatt feber i dag) men hoster litt da. Junior er ikke i form, så han skal ikke i bgh, han skla være hjemme med pappa og kose seg, det har de bestem sammen. Men snuppa da. Ho er i fin form, men som sagt hoster ho litt, og litt tett. Jeg jobber 2 min unna bgh, og vi bor 5 min unna.....så ikke noe problem om ho skulle bli dårlig. Ho har fryktelig lyst å gå i bgh i morra også....
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Tror det går bra å sende henne i bhg jeg, hun er jo feberfri i dag.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Mine sender eg i bhg med hoste og litt tette. Så lenge ho ikkje har feber så går det heilt sikkert bra. Hvis eg ikkje skulle ha sendt mine i bhg grunna litt hoste og tetthet så hadde dei ikkje vert stort i bhg. Så lenge dere bor så nærme så hadde sendt ho bhg. God bedring til alle sammen
englegull Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Så lenge hun er feberfri og almenntilstanden er bra, så er det vel bare å sende henne i bhg?
Pærefrø Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Tusen takk Da blir det bgh på snuppa i morra Tror ho begynner å bli lei av å være hjemme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå