bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 etter å ha gått i mammaklær en stund, har jeg falt helt ut av dette med klær. jeg er 21. hvis jeg først skal ut og spise på f.eks big horn, egon el lign steder. og på byn etterpå. hva tar jeg på meg? må jo være noe litt pent og anstendig til middagen, men samtidig stilig og tøft til vi skal ut. stresset noe så vannvittig forrige gang, og det blir nok ikke den siste om jeg kjenner meg og sambo rett.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg pleier å ha mørke jeans, en fin topp og pumps eller støvletter
Jenny-penny Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 hva med tunika+tights? jeans og topp, ha en bolero jakke over under middagen og ta den av på byen?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 jenny-penny: det var lurt. hvilke sko mener du passer best til tights? har tenkt på å kjøpe det, men syntes det var så vanskelig å finne ut av hvilke sko som passer, så det har blitt utsatt og utsatt
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Takk til deg Har lurt på det samme. Har jo forandret seg enormt på de månedene jeg har vært gravid. Hvor får vi kjøpt tight`s og overdeler? Foruten KappAhl..... Jeg vil gjerne ha det ensfarget, ikke med mye utpreget mønster. Ser nabo`en har, men tør ikke helt å spørre henne om hvor hun har handlet heller :/
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 godt vi er flere ano'num. har begynt å interessere meg mer for klær nå etter fødselen også. har gitt nesten hele klesskapet mitt til fretex. innså plutselig at mesteparten var fra jeg var 15-16.. pluss at det meste av overdeler var altfor kort. nå har jeg jo litt strekkmerker på hofter og sånt. har ikke akkurat behov for å vise fram de. ; )
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 *dytt* flere som har tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå