Gå til innhold

Har dere prøvd Coop bleiene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de er like fine som Libero sine jeg..Koster jo bare 29.90,- også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har prøvd dem, men de passet ikke til mine. Det kom både det ene og det andre ut av bleia, så etter en pakke så var jeg lei... Så vi er gått over til Lidl sine, de passer perfekt til mine :) Og de er også billige og bra :)

Skrevet

passer perfekt her:) bedre enn libero og pampers:)

Skrevet

coop og pampers her, billige begge 2 og bra :D

Skrevet

Coop- bleiene er mye tynnere enn dyrere merker. Jeg måtte skifte bleier oftere - så vinningen gikk opp i spinningen.

Skrevet

jeg måtte bytte så ofte med disse bleiene.. var lissom ikke plass til noe i de:o)

 

men synes nå ikke at pampersen på rema er så dyr da.... kjøper noen jumbopakker i slengen, så har vi i eevigheter:o)

Skrevet

Jeg synes de eldre typene av Coop bleiene var dårlige. De lekket og var små. Men den typen som er i butikkene nå synes jeg er flott. God passform og trenger ikke bytte oftere enn vanlig. Skal bruke de på junior som er ventet i januar.Fårhåpentligvis har mini sluttet med bleier da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...