Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Er det normalt og få menstrasjon tilbake igjen allerede etter 8uker? Alltså vistnokk har jeg kommet meg utrolig bra etter fødselen og er i god form,renselen sluttet opp for 4uker siden så tviler sterkt på at det er det enda lissom.. Jeg fullammer jo også. Forrie gang ammet jeg til babyen var 6mnd og fikk ikke igjen mensen før 4mnd etter ammeslutt..Hmm. Noen som vet?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Skjedde meg også det gitt...
Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Fullammet i 3 mnd og fikk tilbake mensen når snuppa var 6 uker
HTC Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Har to barn. Fullammet begge i 6 mnd. Hadde renselse med begge i 6 uker og fikk mensen igjen med begge etter 8 uker.
Zyan Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 6 uker her også...jeg som hadde gledet meg til HVERTFALL 6 mnd uten..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Dessverre er dette normalt...6 uker her!:-( (9 uker med snulla, men da varte jo renselsen i 7 uker)
Mille** Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Tja, om det er normalt vet jeg ikke, tror ikke det er veldig unormalt. Jeg fikk det tilbake etter 5 uker og 10 uker, tross fullamming oftere enn hver 3. time hele døgnet. Kjipt..... (
*Rutletutt* Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Fikk mensen igjen 7 uker etter fødsel, fullammer....men har ikke hatt den siden - er 14,5 uker siden fødsel nå. Med førstemann fikk jeg ikke mensen igjen før etter 9 mnd, ammet da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå