Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei og hopp:-) Ser du har IKM i dag....7pp og 1sa. det er akkurat det samme som meg. Skulle hatt IKM i dag (eller i går) Spennende å se en som er akkurat i samme båt;-) Lykke til videre i dag, nervepirrende å gå å " vente" på TR. Vil jo ikke ha ho;-) *klem*
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Så moro da! Vi må bare krysse fingrene! Jeg skulle også hatt IKM enten i går eller i dag, mest sannsynlig i dag. Har ikke noen symptomer da. Så jeg tør ikke teste. Kjøpte tester i dag etter jobb,men skal la dem ligge (hvis jeg klarer) et par dager til. Jeg Har brukt altfor mye penger allerede på tester. Fant ikke IKM denne måneden, har brukt temp og EL-tester. Hadde nattevakter akkurat rundt EL så det ble ikke så nøyaktig med tempingen dessverre. Tempen har holdt seg tett oppunder 37 tallet, men passerte 37 i morges.... Huff, litt for spennende. Prøver å tenke på litt annet, men det er blitt noen timer på BIM i det siste. Håper det klaffer for oss da! Hold meg oppdatert!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Eh... det ble visst litt feil det der, jeg fant ikke EL denne mnd, håper jeg ikke finner IKM heller :-)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Hahaha, satser på at IKM forsvinner ut i det blå og;-) Jeg begynte å ta tempen, men på kvelden jeg da...prøvde å ikke være for ivrig, men skjønte fort at temping på kvelden ikke hadde noe for seg;-) Hadde en sa i begynnelsen av sept, og sist syklus var på 32 dager, 1 dag mindre enn de fleste andre etter jeg slutta på pilla....så skulle hatt IKM i går eller i dag, men er redd den har forskjøvet seg litt pgs sa:-( "tror" jeg har symptomer: kvalm( uggen) trøtt og sliten, verking i det ene beinet og ene armen, oppblåst...men brått så er de borte, og jeg er sikker på at tanta kommer...men ikke kommet enn så lenge( bare hold deg unna din fæle røde;-)) Håper å klare å vente til søndag, da har min kjære sambo bursdag, og det er jo faktisk farsdag;-)hihi(kanskje et lite hint???;-)) Og ja...gått endel penger på de testene, og klaffer det ikke nå skal jeg prøve på EL- test neste pp, så får spare til det;-) Hold meg oppdatert også, når skal du teste? LYKKE, LYKKE TIL....Hiver masse baby- støv utover her;-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå