Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 *ler høøøøyt* hva side er det her da liksom??? det er jo ikke noen som spår en gang!!! ser alle sitter her og sier "kan noen spå meg?? spå meg da!!" det er jo ikke en person som gjør det her inne!! Så er det en dame som spørr her inne om "er det noen som kan se hva kjønn jeg får??" så er det en anonym som sier" det blir nåkk en gutt på deg". HALLO!!! det kunna jo vert meg som svarte på det!! at dere sitter der å er så dumme som tror på noe sånnt!! *LER FORTSATT*
#babywish# Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hvorfor er du her inne liksom??? Hvis sider som dette irriterer deg, så la vær å gå inn på dem da..... Det står klart i fra at det kan være andre enn folk med evner som svarer, så vi er advart. Og siden du ikke tør å vise identiteten din, kan det jo være at du selv har et spørsmål her inne du også.... ha ha Right back at ya
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 jeg er den anonyme som svarer.. jeg er ganske ny på dette.. men har faktisk sett at jeg har svart likt som mange andre som har spådd lenge. men man skal ta alt med en klype salt her inne.. det er moro for gravide å kunne spørre om kjønn og senere se om det stemmer overens. grunnen til at jeg velger å være anonym er personlig! jeg er anonym på alle andre steder her inne også.. og det er faktisk ikke bare jeg som er det.. så hvorfor skal jeg ikke være anonym? man trenger ikke å være noe mere synsk selvom man har nick.. hvis du ikke tror og bare skal rakke ned på andre så skjønner jeg ikke hvorfor du er her? lykke til med livet ditt kjære deg.. du burde ha noe bedre å gjøre enn å slenge med leppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå