Gå til innhold

flere med store pupper?

SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt store pupper og alltid sliti med bhshopping.. og nå er detta enda mer tragiskt fra før. Jeg vil gjerne ha bh som er pen, behaglig og passer :) hvor får man kjøpt dette .. brukt 80-85 D får jeg ble gravid. nå tørr jeg ikke gjette engang..men alt er lite:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også store pupper. Anbefaler Triumph som blant annet fås kjøpt Cubus. Sitter fint og ikke altfor dyre. Ellers finnes det undertøysbutikker hvor du kan få god hjelp. Lykke til ;)

Skrevet

Hei! Jeg brukte 75D før jeg ble gravid, og nå er det meste smått ja... Finner ingenting jeg heller, så tips taes imot med takk!

Skrevet

Noen som vil ha noen gram kanskje??:) gis bort frivillig:)

Skrevet

Du bør ta deg en tur på en undertøysbutikk og få målt deg sånn at du finner ut hvilken størrelse du må ha.. Jeg kjøpte den siste bhn min på en undertøysbutikk, den var dyr (450 kr), men jeg har ikke angret ett sekund, for en bh med så god støtte har jeg aldri hatt før :) (jeg bruker størrelse 95G da, så er helt umulig å få kjøpt bh i vanlig klesbutikk)

Skrevet

Hei. Jeg er i uke 17 og har allerede gått fra 75-c cup til 75 e-cup ! Lurer litt på hvor dette skal ende....... Amme bh'r fås hos lindex opp til G eller I - cup. Ellers så kjøpte jeg nettopp 4 bh'r i 75-e cup hos Kapp Ahl til halv pris av rød pris :-) Alle Kapp Ahl har halv pris av rød pris denne uken!

Skrevet

Jeg ville gått på en spesialforetning. Der får en virkelig god hjelp til å finne den riktige str! Mange som går med for vid BH, fordi at man ikke finner cuper som er store nok. Dette gir store plager i skuldre og nakke etterhvert. Jeg trodde at jeg var en 80 DD, men fikk plutselig en 32 HH(som er en 70 HH i nordisk str )!!

Har aldri hatt på meg noe som har sittet så bra i hele mitt liv...

Jeg betaler med glede rundt 500,- for noe som passer fra nå av.

Når man så har funnet sin str, så er det supert å bestille via internett på bravissimo.com. Mye lekkert der ;o)

Men en ting er sikkert:

brystoperasjon etter dette svangerskapet! Her skal det ned til en D-cup igjen ja! Orker ikke leve med så store pupper mye lenger.... :o(

Skrevet

Bruker 80 G nå, har kjøpt amme bh i 80 H. Det er ingen butikker her som selger str over G cup. Skal til London om 2 uker, skal shoppe der :)

Er nå i uke 18 og magen begynner endelig å bli større enn puppene :)

Skrevet

Lindex er det beste stedet å shoppe bh er min erfaring. der har de også i XL-varianter for oss med store, enten vi er gravide eller ikke. Fant mange stødige og fine der jeg:) Ikke "kjerring-type" i det hele! Billigere enn i spesial- butikker

Skrevet

Det er lurt å få en ordentlig "måling" i en undertøysbutikk. Var selv å skulle kjøpe BH på en såkalt spesialforretning, men de hadde pinadø ingenting i min størrelse... :) Det er så vanskelig å finne bra Bh'er!!

man kan jo bestille fra internett. Underverker.no,

og merket Freya lager BH i alle slags størrelser, bl.a. på www.undercoverexperience.co.uk.

Brukte 70E før graviditeten, og nå i uke 18 er jeg oppe i G.. Tør ikke tenke på videre. Selv er jeg veldig liten så det ser passe rart ut.

Men vi er jo alle skapt forskjellige ;)

Skrevet

takk for alle svar... selvom jeg ikke tror jeg tørr bestille på nettet.. liker å prøve.. særlig bh`er før jeg kjøper de. er så forkjellig fra bh til bh... selvom det er samme størrelser.. men takk for tipsa fordet.) i morra blir det lindex:)

takk igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...