Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Skulle kle på meg til morgenen i dag, og skulle ta på meg bh`en fra i går da den andre er i vaska. Så da blodspor i bh`en akkurat der brystvorten er! Har ikke kjent noe, så lurer på om det er normalt?? Er i uke 23..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hvis de er såre kan det komme litt blod fra brystvortene. Klem på de og se om det kommer blod, hvis det gjør det ville jeg kontaktet lege i morgen for å være sikker på at alt er som det skal. Jeg har veldig såre brystvorter om dagen og har smurt de inn med litt sinksalve for å unngå smertene.
mamma.85 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 har du bare 2 bh`er? " da den andre er i veska"
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det var jo akkurat det svaret hun var ute etter: ett motspørsmål om hvor mange bher hun har. Saklig...
Nostalgi Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 visst du er veldig sår kan det jo være det.. men kontakt lege å hør? har forestten ik mange bh jeg bruker nå jeg heller pga puppene er blitt så store og vet fra forrige gang jeg var gravid at etter jeg var ferdig å amme så kom de tilbake til normal str!
Labambie Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Der skulle nok helt sikkert gla' jenta ha trykket på anonymknappen, men glemte det.. Hehehehe! Latterlig... Jeg leste ett sted at for noen går utviklingen så raskt i puppen når man er gravid,at det kan gå ett blodkar inni der pga den utvider seg og melkegangene dannes.. Men jeg hadde spurt legen min for sikkerhetsskyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå