Gå til innhold

15 mnd kontroll


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Det har var vi på i dag. Vitale mål var 82 cm og 11,8 kg.

 

Barnesykdomvaksinene gikk helt greit, gråt når hun stakk han i armen men sluttet med en gang nålen var ute av armen :-)

Sa ellers at han så ut til å være en veldig blid og sunn liten gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søren får de sprøyte der og? SKal på kontroll på mandag, men så er det undervannsfotografering på babysvømming på eftaen, 7t, mellom da. Spørs om vi kan dit da da?

 

Så stor gutt, spent på å se hvor mye Amalie Louise har vokst. Hadde ikke lagt på seg så mye fra 9 mnd. til 1 års kontrollen, men nå har hun blitt rundere i kinnene igjen, så har nok lagt på seg en del håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hs sa at eventuelle ettervirkninger av vaksinen kommer ca etter en uke, så går sikkert bra det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi prøve. Har misset de to andre gangene så det hadde vært så gøy å fått vært der og fått tatt undervannsbilde av han. Tror det er gøy å ha siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kontrollen overstått her! Endelig har hun bikka 9 kilo og det med et hopp på vekt kurven. På 1 års kontrollen var hun 8,975, nå var hun 9776! 800 g på tre mnd, ække dårlig! Vokst to cm hadde hun også, så nå er hun hele 77,5 cm! Er en gjennomsnittsbaby!

 

Vaksinene gikk greit. Var vondt når hs stakk i armen, men mamma var jo der med smokken, så når plasteret var på plass klemte hun seg inntil meg og koste med håret mitt! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9100g og 76 cm lang;-)... Liten gutt med andre ord! Er ikke så glad i mat, men veeeeeeeeeeeeeeldig glad i puppen, så nå lurer jeg på om vi må kutte ut puppen, sånn at han forhåpentligvis begynner å spise litt mer "ordentlig" mat.... Morgenpuppen skal ha få en stund til da! Er jo koselig også trenger han antistoffene....... Flere som fortsatt ammer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på kontroll også, er nok fortsatt minst her vi da :-)

Hun er nå 8550g men 76 cm. da, vi kommer nok etter vi og... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna vår er nå 9862 gr og 78 cm lang, ikke en lyd når hun fikk vaksina så det var ikke værst.:o) Er nå ca 1 1/2 uke siden kontrollen, og i dag hadde hun litt feber så tror kanskje at det kan være etter vaksina, ellers er alt bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på kontroll. Leander var 10,990 kg og 79 cm lang.

 

Han skrek når han fikk vaksinen og var ordentlig fornærmet på hs etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på kontroll også, nå er Thomas 83,5 cm lang og 11,8 kilo. Vaksinen måtte vi utsette - siden han har eggeallergi ville helsesøsteren at en lege skulle være tilstede på helsestasjonen, i tilfelle rottefelle eller no' sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også vært på kontroll. Han er 86 cm og 13.8 kilo!!! Stor og kompakt gutt :-)

 

Fikk sprøjte i armen, så på sprøyten og på helsesøster, men sa ingenting :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi var på kontroll i går, sara er 79 cm og 10.7 kg:) og sprøyte er teit! men nå er det ikkje noe mer sprøyte før 2 klasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei mi lille thea veier bare 8400 og er 76 lang...

vil ha na inn igjen om 1 mnd for og sjekke vekta igjen va vist begynt og gå nerøve!!!

forstår ingenting eg.. spiser mer en broren sin på nesten 4 år men er veldi aktiv da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leni var 8100 og 77,5cm. Ikke så værst for å ligge to månder etter. Vaksinene bryr hun seg ikke om i det hele tatt, merker dem nesten ikke. Antageligvis fordi hun er så vant til å bli stukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å legge inn Theodors mål, jeg!

Vi var på kontroll 29.november. Da var han 80 cm lang og 10800 gram tung. Vaksina får han i januar.

Fikk skryt av HS :-) Sunn og aktiv godgutt :-)))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...