Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Vi trenger ny vaskemaskin og tenkte at vi smeller til med tørketrommel samtidig fordi den vi har er eldgammel og ikke kondens........blir litt mye fukt i kjelleren.... Men, imorgen åpner nytt senter her vi bor, det er knalltilbud på gode merker og maskiner så jeg tenkte jeg skulle ta fri en time fra jobben og stikke bort..........MEN, så synes jeg det er helt tragisk å stå i kø..........og virke helt desperat............noen som har noen gode utkledningstips som gjør meg helt ugjenkjennelig eller;-) Bare spør jeg??
Dailis Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Slå ut håret;P Kanskje kutte ut å gre det og, da er det ingen som kjenner deg igjen, hihi.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Hehehe, kan jo legge meg med nyvasket hår i kveld, for da våkner jeg imorgen med STOOOORT hår............;-) Men, jeg har funnet løsningen nå altså... Har en avtale der kl 11 for jeg skal ta en del bilder.......så da er den saken biff;-) Shopping under dekke av jobb....genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå