Gå til innhold

Meg og lille snuppis 080206! Nicket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøyer e\meg i støvet - du er min hevn-heltinne. BRA!!!

WOW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo-takk!! Det var ikke meningen å fremstå slik da, jeg er egentlig en veldig snill, tålmodig og rolig jente, som godtar det meste - er ikke hevngjerrig i det hele tatt.

Jeg tror (fortsatt) at alle mennesker er gode inntil det motsatte er bevist. Dessverre har jeg fått en trøkk mang en gang, men allikevel velger jeg å tro på at mennesker er snille og gode inntil det motsatte er bevist, kall meg gjerne naiv. Jeg er ikke like naiv i dag, men det ex`n min gjorde fikk begeret til å flyte over, og da jeg først bestemte meg for å gå fra han så gjorde jeg ting fort og ganske så grundig, jeg ville slå sikkelig tilbake og jeg rammet ham hardt... Jeg var visst ikke en som godtok alt allikevel når det kom til stykket. Det er visst tæl i meg også, hehe... Det var fryktelig stygt gjort av meg, men som jeg sa tidligere, jeg angrer ikke! Og jeg hadde kanskje gjort det samme igjen...

Man skal ikke godta at andre behandler en så respektløst - jeg er et menneske jeg også =)

Oj, så dypt dette ble helt på slutten, hehe... men godt å få høre at jeg gjorde det riktige...og at andre støtter meg, hehe =)

Men, nå er det så lenge siden (flere år siden) at jeg har lagt det bak meg, men måtte bare fortelle det da "tråden om julegaver kom opp" =)

Har det kjempefint i dag da =)

Skrevet

Ja man skal tru det beste om folk.. men fy søren, du ga ham inn der!! Så velfortjent. Syns ikke det var stygt jeg - syns han var stygg med deg. Kanskje han tilogmed lærte noe av det hele..

Ha en super dag du også - hele uka og helga med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...