Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=) Er helt ny på dette forumet, så vet ikke helt hvor dette innlegget passer.. Jeg lurer på om jeg kan være gravid. Jeg får vite dette helt sikkert imorra, da jeg skal ta graviditetstest, men jeg bare lurer på om det er noe vits i det hele tatt.

Jeg går på p-piller, men i det siste har jeg surret litt med disse. Men har alltid fått tatt den, bare litt senere etter det vanlige tidspunktet.

Jeg skulle få mensen på fredag, og den fikk jeg også på en måte. Det kom liksom bare litt brunt slim ut i 3 dager, en litt ekkel måte å si det på da men:P Og venninna mi har nettopp blitt gravid, og hun fikk også bare slim. Jeg har økt matlyst, og sover mye mer, så er ganske bekymret for at jeg kan være gravid?

Hva tror noen av dere?

Ønsker gjerne svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test, det er det eneste her i verden som kan gi deg et svar. Vi andre kan bare komme med erfaringer, og alle erfaringene er forskjellige.

Skrevet

Heisann!

Du beskriver noen symptomer som kan tyde på graviditet, ja. Men eneste måten å få vite det sikkert på er å ta en test.

Dersom graviditeten er uønsket og du trenger noen å snakke med, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med Amathea for råd og veiledning.

Lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...