Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er graviiiiiiiid Jeg er så ufattelig glad!! To tester, den ene viser et kryss, den andre står det med fiiiiin skrift: Gravid!! Åååååh, jeg gleder meg!! Håper dette går bra! Lykke til alle sammen Sender babystøv og gode tanker til dere alle!!
nr2-imagen:) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ååå!! Så kjekt!!! Gratulerer så mye!!! Tar imot mye babystøv her jeg sitter deppa med TR.. hehe Kos deg med den voksende magen!!!
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Gratulerer så mye!!! Så moro! Jeg dusjer meg i babystøv, har IKM i dag, men tør ikke teste... Gleder meg med deg i steden!!! :-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Tusen takk enda mer babystøv til dere!! Det er en ufattelig følelse, gled dere!! Masse lykke til
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 så arti da=) grattis å lykke te vidre i svangerskapet,stjel litt babystøv æ å da hihi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå