Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vidt inne i uke 20. I 2 uker har jeg kunne kjenne den lille røre seg så å si hele tiden!!...hver eneste time...skulle tro den aldri sover!! Er første gang jeg har kommen så langt i svangerskapet å bare lurer på om det er normalt å kjenne så mye? Min samboer å mor har ofte kunne kjenne på magen min å kjent mye bevegelse. Dette er jo utrulig gøy, men hadde ikke trodd jeg skulle kjenne noe før enda noen uker?? ...det begynte jo allerede i uke 17. Flere som ahr kjent bevegelse så tidlig så å si døgnet rundt?? ...har enda ikke vært på ultralyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er fler der inne..;-)

Skrevet

jeg er i uke 19+3 å jeg kjenner den nesten hele tiden når jeg sitter forrover. jeg kjenner den opp til flere ganger om dagen når jeg har handa på magen. sambo har kjennt h*n mange ganger. kansje vi bare har en aktiv liten venn:)

 

jeg synst d er så deili:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...