Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Åhh! Herregud... Begynner å klø i fingrene!! Gleder meg til snø, julepynt, julemusikk, juletre, julemat og alt som hører med!!! Den beste tiden på året syns jeg!! Åssen føler dere det jenter??
Supertea Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jaaaa!!! Gleder meg masse! Kommer til å begynne å pynte 1. desember
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 JA! Jeg er helt vill. Sambo river seg i håret. Jeg er i gang med julebrus, julemusikk, pepperkaker, riskrem og marsipan. Han tror jeg kommer til å bli drittlei før jula er her, men jeg kan aldri bli lei jul og stemningen rundt det. Jeg elsker jula!! Så noen vinterbilder i går og fikk nesten tårer i øynene. Snetunge trær og skiføre. Masse lys over alt. Jeg tok meg i å sniffe granbar her om dagen også...haha...O jul med din glede!! (bare synd det sjelden er snø i jula her på østlandet)
tertilus Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg og! Kan faktisk ikke huske at jeg har gledet meg så mye som nå. Henger nok sammen med at vi skal feire jul hos oss for første gang. Gøy å lage sine egne tradisjoner
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Lillegutt (5 år) har blitt dratt med han også. I dag har han forlangt julegrøt og rød saft til middag Gutten sin det.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Her er julestemningen definitivt i hus!! :-) Ute har det snødd siden i går formiddag, nå er det et nydelig flott, hvitt teppe over alt! :-) Var i Trondheim og shoppa masse fin julepynt for to uker siden, og det var kjempe nedtur å måtte sette posene ned i kjelleren i stedet for å pynte huset med all den fine pynten!! Julemusikken klinger så fort jeg har anledning, julegavene er nesten i boks, og lille jenta mi på 15 mnd danser med når hun hører julemusikken!! Åååå, jul med din glede!! ;-)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 JA! Jeg gleder meg sykt mye ;-) Første året jeg skal feire med kjæresten min ;-)
snart mor til 3 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 jaaaaaaa!!! eg glede meg!! men jula starte ikke før i midten av november så får ikke begynne meg julemusikken enda... Noen her inne prøver å si til meg at det ikke kjem snø hit til Grimstad før i januar...håper for guds skyld ikke det...da tror jeg at jeg må ta meg en særiøs prat med mannen min...vinter i kun en måned eller to???ikke pokker!!! vinter skal være fra november til mars/april!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Åh ja.Gleder meg ihjel. Akkurat ferdig å brodere julekalenderen til toåringen vår:-), og det blir nok ikke lenge til vi skal ha juleverksted. 24 november skal vi ha bakedag sammen med hele svigerfamilien min, kjempe kos. Håper det blir snø til jul, men vi pleier dessverreikke være så utskjemte med det her på sørvestlandet Ser også fram til julematen og ikke minst det å skape juletradisjoner sammen med sønnen vår som jo vil forstå litt mer av det som skjer i år:-D
orkide75 Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 gleder meg masse:) da er jeg 12 / 13 uker på vei, og skal bare nyte den voksende magen:)
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Åååh jeg også gleder meg som en unge=))
MamiMaribel Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Jeg gleder meg veldig!! I fjor var første julen hjemme i eget hus, og vi gledet oss som unger. Dessverre ble julen på tragisk vis helt ødelagt, så i år har vi høye forventninger:-))) Jeg handlet masse julepynt i dag, julestjerne til vinduet, servietter og kakebokser, hihi. Så koselig!!!
Niem og Patrick Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Åhh, jeg sitter og strikker flaskenisser som skal være gaver til veninnene mine Har kjøpt julegardiner og julestjerne, og gleeeder meg til å pynte her hjemme.. Åsså sist men ikke minst kommer antagligvis babyen i jula
Trultemora er presseklar!! Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 JAAAA!!! :D:D Herregud som jeg gleder meg til jul i år!!! Har ikke peiling på hvorfor jeg gleder meg SÅÅÅÅ i år men... Ah... julekaker, julebrus, julemarsipan, julepynt, juletre, julesanger, VØMMØLSANGER, julegaver, julemat!!! Akk sukk........
Gjest Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Jeg gleeeeeeeder meg ;o) Har begynt å sikle på julepynten i butikkene allerede, men skal ikke ha så mye i år... Ser frem til juletreduft i huset og mange nisser!
ticalinda Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 JAAAAAA!!!! Gleder meg masse for da skal besteforeldrene få vite at de skal bli nettopp det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fruen i huset Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Ja, har hatt julesteming i mange uker allerede! Får det alltid når det begynner å "lukte vinter" ute ) Litt forvirrende, siden det lukter vinter den ene dagen og nesten sommer den andre...! Men her ønsker jeg julestemningen velkommen når den kommer... Nyter de gode følelsene julestemningen gir. Gleder meg enormt til denne julen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå