Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Gutten min er 6 mnd og har to tenner. Når jeg gir han brødbiter. Med eller uten skorpe?

 

2. Når jeg gir grøt. Så skal den være akkurat 37 grader. Jeg skjønner at jeg ikke skal gi varmere grøt, men er det like godt med kald grøt? Ikke fra kjøleskapet men lunket som har stått på benken noen minutter?

Det virker bare som om det er så VIKTIG at den er akkurat passe..

 

Takker for svar!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvis han liker skorpen kan han vel få den, men tror de fleste venter til barna er større. Min spiste jo kjeks med bare to tenner.

 

2. Temperaturen har jeg ikke reflektert så mye over. Jeg trodde 37 grader var snakk om maks i det man sper ut med morsmelk, dersom man driver med sånt, og ikke så viktig ellers. Gutten min liker forresten ikke maten varmere enn romtemperatur, og sånn har han stort sett fått alt servert de siste to månedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...