Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Har hatt UVI i over en mnd nå, de finner den bare på dyrket urinprøve. Saken er den at jeg har vært på legekontoret eller snakket med de en gang i uken, og to ganger på legevakten. Ble ferdig med min tredje kur på mandag, og har ikke hatt kontakt me de denne uken. Har store smerter, klarer ikke sitte, svetter og må tisse hele tiden. Det svir noe sinnsykt, og jeg har det ikke bra idag.. Sto opp i fire tiden i natt fordi jeg hadde så vondt, og nå er det nesten helt uutholdelig. Problemet er bare at jeg føler jeg maser på legene siden jeg har vært i kontakt med de så ofte, er begynt å kvie meg for å ta kontakt med de.. Er det dumt av meg eller?
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Glemte å si at jeg har smerter i korsryggen også.. Det kom i natt..
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Mens jeg alt har startet en tråd her.. Er det noen som har noen kjerringråd e.l mot urinveisinfeksjon?
petite fleur Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Du er jo syk, ingen grunn til å kvie seg da....Legene er jo der for å hjelpe deg. Stakkars deg som har hatt det så lenge! Er du ofte plaget med uvi bør du ta tranebærkapsler/ drikke tranebærjuice daglig. Pass på å ikke fryse. Har du allerede fått det, kan det hjelpe å drikke kokt vann tilsatt eddik og sukker. Smaker dritt, men har hjulpet meg mange ganger!
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg kan bare si deg det at det er faktisk farlig med uvi!!! Jeg vet hva jeg snakker om pga jeg har har hatt det tusen ganger Hvis du ikke får behandling med en gang kan du utvikle andre alvorlige tilstander---jeg fikk f.eks nyrebekkbetennelse Du kommer inn til legen samme dag du ringer! Tror du legene tenker slik at du kommer for mye?Du er jo ikke hypokonder og hvis du skulle hvert det så hadde legen vert der for å hjelpe deg på det også hehe!!! Når det går i ryggen kan det tyde på kraftig uvi så kom deg til legen Ikke bra for babien heller----uvi kan gi mye kynnere osv Lykke til.....off jeg vet hvor vondt det er Drikk appelsinjuce
Smulen&Skalken Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Fylle ei bøtte med varmt vann. Sett deg på bøtte slik at du får dampen "oppi". Dette gjorde mamma på meg hele tiden da jeg var liten og fikk uvi. Den ble borte nesten med en gang!!
Thea-81 Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Jeg hadde UVI månedlig i fem mnd, dro til akupunktur og har ikke hatt det siden - 1 år siden sist. Men du bør nok bli kvitt denne UVIen først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå