Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 anskaffe lekegrind? Usikker på om jeg skal det, synes det er litt klaustrofobisk. hun hjar allerede begynt å bevege seg veldig mye og jeg vet derfor heller ikke om hun vil. i tilfelle jeg anskaffer-noen som vet hvor jeg kan kjøpe noen bbillige?
♥Spirevipp♥ Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Se på barnasbruktmarked.no. Jeg kjøpte en kjempe fin himmelseng der. Du kan jo også henge opp lapp på butikken, sikkert noen som har en liggende! Jeg synes det er kjempe kjekt...her er det gulvkald og med en lekegrind kommer lillegutt litt opp fra bakken. Nå har han ikke begynt å krabbe riktig enda, men jeg føler meg trygg med en lekegrind hvis jeg skal i dusjen....gjør det til en plass med lek og morro, det trenger ikke være klaustofobisk!
En liten mamma Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Vi har lekegrind, og vi bruker den masse! Faktisk er den mer aktuell enn noen gang nå som snuppa er overalt! Skal jeg dusje, setter jeg henne i grinda. Skal jeg ned på vaskerommet, sitter ho i grinda. Ho har spesielle leker oppi der som ho ikke får leke med ellers, og ho storkoser seg! Synger og leker og ler. Så hos oss er den absolutt uunværlig nå! (snuppa er 9 måneder imorra) Du kan jo kjøpe brukt på finn.no, da får du nok en billig en. Vi kjøpte vår på barnas hus for 999,-.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vi brukte lekegrind til storebror for tre år siden og skal kjøpe ny til lillebror nå. Han er 6 mnd og har såvidt begynt å bevege seg og nå skal vi straks kjøpe en sprinkel lekegrind. Tenkte å gjøre som hun andre her sier, ha leker der som han ikke får leke med på gulvet, så blir det mer spennende =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå