Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke har...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppvaskmaskin??

 

Leier en liten leilighet,det er rett og slett ikke plass til oppvaskmaskin på kjøkkenet...

 

*leiavåvaskekopper*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke oppvaskemaskin.

 

Kvir meg hver gang jeg går inn på kjøkkenet, alltid noen glass eller tallerker som må vaskes. Blir liksom aldri tomt..

Skrevet

Er det mulig å leve uten det???

En liten benkoppvaskmaskin har en vel alltid plass til...

Skrevet

Vi har ikke det... Leier studentleilighet. Ikke meningen at man skal ha det her. Men det går nå greit uten da!

Skrevet

Det er mulig å leve uten.....men skulle gjærne sett at det var en oppvaskmaskin i huset!!

Har ikke plass til en benkmaskin heller......

Trangt om plassen ja... :)

Skrevet

du er ikke den eneste nei...er så lei av oppvask at jeg spyr snrt.

 

Skrevet

Vi kjøpte oppvaskmaskin for ca. 8 mnd siden. Har ikke hatt det før.

Skrevet

vi har oppvaskmaskin men ikke her vi leier nå, her er det ikke plass, men kan si jeg savner å ha det, er jo vant med det fra da vi hadde hus. Gleder meg til huset er ferdig for da får vi igjen oppvaskemaskin.

Skrevet

da jeg bodde i leilighet var det et mini mini kjøkken. ikke plass til oppaskmaskin, men badet var svært. det jeg gjorde var å kjøpe en liten oppvaskemaskin til benk, og hadde den på badet. kjøpte den brukt til 500kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...