Gå til innhold

jeg blir så fortvilet, er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg legger på meg altfor rakst. bare 12 uker på vei og gått opp 3 kg allerede, er ikke det mye så tidlig? blir redd for hvordan det kommer til å ende.... appetitten er stor.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det sist. MÅTTE ha hamburgere fra Burger King....(og liker ikke det til vanlig).

Du får passe på at det du fra nå av spiser er sunt.Ikke tomme kalorier.

For jammen er det tungt å ta av alle ekstra kilo man legger på seg.

Det kan stabiliseres,da. Ikke sikkert du fortsetter gå oppover i vekt. Men det er en god idè å passe på litt hva man spiser,ja.

Jeg var sulten hele svangerskapet. I alle 6! Men man kan tvinge seg til å spise gullerøtter istedenfor annen mat,mellom de større måltidene.

Babygullerøtter ble redningen min =O)

Skrevet

ja, det er liksom noe av problemet, jeg er sulten hele tiden føles det som, og jeg lessser på med større porsjoner og mer mat, det smaker jo så godt, jeg må skjerpe meg veldig!

Skrevet

Spis gjerne ofte, men SMÅ porsjoner ;o)

Det hjelper.

Og ikke kaloririk neimat ;o)

Jeg la på meg 30 kilo sist...men mye var pga væske (svangerskapsforgiftning), likevel; mye var pga appetitten min.

Først nå,2 år etter, at jeg føler meg komfortabel i egen kropp.

Skrevet

Tror man går opp litt på førsten og mindre etter hvert.

Høyst normalt hvertfall tror jeg;-)

Skrevet

Jeg var sånn første gangen da jeg gikk med guttungen, nå legger jeg nesten ikke på meg i dette svangerskapet

Skrevet

kjenner meg igjenn ... jeg gikk opp 30kilo..men trøst deg med at de går fort av..tulla mi er nå bare 2uker og kiloene bare renner av...så ikke få pannikk ;-))

men husk du skal spise lite og ofte - og ikke for to !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...