Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei:-) Hva skal jeg si...er vel på symptomjakt kanskje;-) men har de to- tre siste dagene merka verking i høyre arm og venstre bein, litt som senebetennelse. Merker det som regel når jeg sitter eller ligger i ro. Har lest litt om at "verking som voksesmerter" er et gravid- symptom???noen som har vært borti det samme??? *klem*
Linda2007 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei, jeg håper at det kan være et tegn for min del:-) Er vel også på konstant leting etter noe å sette fingeren på, men har hatt verking i bena, vanskelig å forklare, også litt i ryggen innimellom. Men det skjer noe ikke noe og alle tester er negative så det er vel bare å snurre tommeltotter en stund til...
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Når har du IKM da? Jeg har i dag( eller i går), men ikke sett noe til tanta enda, og håper hun holder seg langt unna og;-)
Linda2007 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg er 5 dager forbi ikm så her ventes det i spenning ja....
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 åhh. det er så ille å gå å vente, hvertfall når du er på overtid og...derfor jeg ikke tar noen test enda, er den negativ er det så ille å gå å vente på tanta:-( LYKKE,LYKKE TIL...Håper det klaffer for oss;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå