Nivea30 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er 14+2 i dag, eller noe sånt. Måtte ut å kjøpe mammabukse i dag, var rett og slett vondt å bruke mine vanlige bukser. Har fått en kul på magen, ser ut som jeg er lenger på vei. Til og med blitt spurt om jeg er gravid, trodde virkelig ikke jeg skulle få det spm på flere uker ennå. Synes jeg leser overalt at magene til folk ikke begynte å komme før nærmere uke 20 jeg. Er forresten første barnet mitt, så har ikke tidligere svangerskap å skylde på... Hvordan er det med dere andre?
Linaria Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Skal kjøpe mammabukse på mandag (lønningsdag), har merket at det strammer litt vel mye med vanlige bukser den siste uken/halvannen- og det til tross for at jeg har gått ned i vekt....
Brunetta =) Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 DU KAN SE PÅ PROFILEN MIN HVORDAN MIN MAGE SÅG UT I UKE 14 - 15.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk ikke mage før rundt uke 25 jeg... er i uke 30-31 nå og bruker fremdeles mine vanlige bukser. Ikke noe mammabukse her i gården enda gitt. VIL BRUKE DET!!! Merker det strammer litt mer nå da... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå