Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei, lurte på om noen har noen erfaringer de vil dele med meg ang UL etter SA. Hadde selv en SA i begynnelsen av sept. Var da bare 5+2, og begynte å blø som en forsinka mens. Spurte legen hva nå?men det var ikke mer å gjøre sa han. det var kommet ut av seg selv ettersom det var så tidlig. Men leser flere steder at man som regel får time fil UL for å se da om alt har kommet ut, og det er klart til nye forsøk.... Hva sier dere???? Har hatt en mens etter SA`n og venter( eller venter IKKE på TR;-)), skulle ha kommet i går eller i dag, og tenker det har kanskje noe med SA`n å gjøre...tør ikke håpe på noe annet;-) *klem*
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei hei! Vi er faktisk helt likt! Hadde også en SA i begynnelsen av september, og IKM igår/ idag. Jeg mistet i 6+4, men alt kom ut av seg selv. Fikk time hos en utrolig ufølsom lege som lo (!) og sa: Her var det ikke mye rester igjen gitt! Dette har kroppen din ordnet helt selv! Og så begynte han å anbefale spisesteder i nærheten siden vi hadde lang kjøretur hjem... Denne UL var jo samme dag som jeg mistet, men har følt at alt har vært helt i orden etter det. Var visst ikke vanlig med flere undersøkelser mente han. Hvordan går det med deg da? Noen symptomer? Lykke til ihvertfall!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg vil bare si til dere at det er normalt at syklusene blir lengre (som oftest) elelr kortere ett en SA. Så det er vanskelig å si når IKM egentlig er
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Ok, Tryne, takk for svar:-)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Oi,så gøy:-) Symptomer ja, hehe, i fleng, men om de er reelle vet jeg ikke;-) Har vært uggen og trøtt en ukes tid, verking i beinet og den ene armen, svimmel og pleier alltid å bli øm i puppene ca en uke før mensen, men bare litt i brystvortene...hmmm. Men leser her at "tryne" skriver det er vanlig med lengre sykluser etter en sa, men min forrige vra 1 dag mindre enn vanlig. Skal prøve å vente med test til helga...har ille lyst akkurtt nå men;-) Du da, har du noen symptomer?
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Har vært noe uggen siste uka, men det rare er at jeg har hatt vondt på venstre siden like lenge. Det er en rar konstant følelse som ikke påvirkes av noe (mat, aktivitet osv). Begynner jo nesten å lure på om det er noe annet galt. Ellers er jeg kjedelig symptomfri, sist var jeg stuptrøtt og tisset i ett, men ingenting slikt nå. Hadde svake menssmerter i går, men det gikk over. Leste også det hun skrev, men er rimelig sikker på EL, og IKM deretter. Min forrige syklus var også noe kortere enn forventet. Har såååå lyst å teste, men ingen tester tilgjengelig før fredag... (Bor litt øde til..) Klarer du å holde deg til helgen da? :-)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Hadde sååå lyst til å teste akkurta nå, men skal klare det:-) Samboeren min har bursdag til søndag, så skal prøve å vente til det...men det spørs;-) har en test liggende i skapet etter forrige pp, og det er enda verre, hehe. Hold meg oppdatert om hva som skjer når du får tak i test da;-) Lykke, lykke til...sprer litt lykke- og baby støv på oss jeg, kanskje det hjelper;-) *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå