Gå til innhold

Hvordan er magene til dere i uke 14/15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14+2 i dag, eller noe sånt. Måtte ut å kjøpe mammabukse i dag, var rett og slett vondt å bruke mine vanlige bukser. Har fått en kul på magen, ser ut som jeg er lenger på vei. Til og med blitt spurt om jeg er gravid, trodde virkelig ikke jeg skulle få det spm på flere uker ennå.

Synes jeg leser overalt at magene til folk ikke begynte å komme før nærmere uke 20 jeg. Er forresten første barnet mitt, så har ikke tidligere svangerskap å skylde på...

Hvordan er det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 15 og hatt synlig baby mage i 4 uker i hverfall .. men ikke vokstnoe mer etter den tid da...

Skrevet

er 14 uker akkurat i dag, og den siste uken har magen min vokst.

Akkurat nå ser jeg kjempegravid ut, magen ligner den jeg hadde da jeg var omtrent 5 mnd på vei sist.

Kjøpte mammabukser i går.

Skrevet

Uff svarte visst feil....er ikke lenger enn 13 uker i dag, altså i min fjortende uke.

Var på privat UL i går og hun mente at jeg var 14 uker ca , sikkert derfor jeg skrev 14 uker ;-)

Skrevet

Hei,

Jeg er ca. 13+2 idag .. ikke fått noe særlig mage ennå!

Bare litt "slapp i fisken" liksom :=)

Gleeder meg skikkelig til den begynner å vokse!

Klem fra DollyD

Skrevet

Uff. Jeg er 14 + 0 i dag. Har fått mage, ja, men feil type mage...

Ikke noen babymage der nede, men stor mage rundt navlen og skremmende oppblåst. Ikke noe særlig.

Skrevet

ooooo det er jeg og.....er snart i uke 16...sprøe er at jeg er helt sikker på at magen var betraktelig mindre i går for da så jeg bare små feit ut jeg mener...nå er magen bein hard og kul rund plutselig,og puppene har sprengt i hele dag.men det er bare rundt navelen,og det "morsomme" er at prøver jeg og trekke inn magen forsvinner den ikke inn den går "opp"......frustrerende egentlig for jeg bare spiser idag og.....blir ikke ferdig eller mett.....sukk....pluss som dere sikkert ser, litt rart humør...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...