Gå til innhold

Pupper.. Lurer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld kom det gjennomsiktig væske ut av den ene brystvorta mi (når jeg klemte).. Kom ingenting av den andre.. Hmm.. Er det normalt at det kommer først i den ene, og i den andre seinere? Er vel ikke noe galt med den det ikke har kommet noe fra??

Sikkert litt teit spørsmål, men det bekymrer meg virkelig! Er 29 uker på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også 29 uker på vei. Hos meg så kommer det mye mer i den ene enn den andre. Vet ikke helt hvorfor. Da jeg var hos jordmor og pratet om amming fortalte hun at hvis det kom lite væske kunne man prøve å massere rundt på puppen, slik at du masserer "melkegangene". Bare bruk noen fingre og masser et lite område av gangen rundt hele brystvorta.. For meg så hjalp det, og da fikk jeg ut litt av den andre puppen og.

Egentlig trenger det jo ikke å komme noe enda, men jeg ble, sånn som deg, litt bekymret over at det bare kom ut av den ene...

Skrevet

Bare i tilfellet... Jordmora mi sa at jeg ikke måtte massere puppen for mye, det kan i værste fall sette igang rier da det stimulerer livmora. Er jo derfor babyen skal legges til brystet like etter fødsel..., for å hjelpe livmora med å trekke seg sammen igjen =) Sånn ellers så varierer det fra dag til dag hvilken pupp det kommer noe ut av. Den venstre kommer det både blankt og gul/hvitt, men den høyre kun blankt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...