*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hvordan gikk det mad mamman din igår??? Det var igår hun opereredes ikke sant?
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Etter operasjonen ble det komplikasjoner, så hun måtte rett tilbake på operasjonsbordet og re-åpnes. Var blødninger de ikke fikk stoppet. Men det gikk bra! =o) Hun er nå ute av intensiven, men orker ikke snakke med noen enda, så jeg har bare hatt kontakt med sykepleiere. Vanskelig dette her, å være så langt borte. Føler meg som ei rotten datter som ikke er DER. Men jeg kommer meg jo hjem snart,da =o) Så det er stabilt og ser bra ut. Nå gjenstår det masse opptrening, men først må hun vel hvile seg. Var full bypass operasjon, så det var ikke småtterier. Hun føler seg sikkert ikke helt toppers... De sa hun opplever enormt mye kvalme, og det er normalt for henne etter anestesia... Tenker på henne hele tiden. Takk for at du spurte =o)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Skjønner at det føles ille å ikke kunne være der. Føler det sån med foreldra mine. Og de bor bare fire timer unna med bil. Ikke mange hundre kilometer med fly. Kommer hjem til/før jul? Godt å høre at alt gikk bra tilslutt=) Håper kvalmen gir seg snart da=)
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Kommer hjem før jul =o) Hadde jeg hatt råd, hadde jeg selvsagt dratt til Norge NÅ, men det får jeg ikke til. Tar med meg de 3 yngste hjem =o) Gleder meg!!! Norsk jul på norsk jord for første gang siden 1996. Har handlet mange julegaver allerede,så jeg skal pakke kofferter allerede nå (har en liten pakket ferdig allerede...hehehe) Søsteren min samler på pingviner, og jeg har vært fæl å kjøpe sånne....hun kommer til å få et dusin forskjellige i år,gitt...MYE fint!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Så gøy=) Kan tenke meg at familien din gleder seg til å ha deg hjemme over jul igjen=) Vil du ikke kjøpe med et par kilo med skittles til meg=) Har blitt helt hekta på dem;-P
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Bor du i Trondheim,kan jeg kjøpe med skittles.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Gjør jo ikke det jeg=( Bor litt utenfor Oslo=(
Northernlights Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Vi får ta det en annen gang =o) Har litt dårlig råd nå før jul ;o) Så mas på meg på nyåret!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Skal gjøre det. Kan ikke vente til sommeren 2009 da skal vi mest antegelig hilse på slekten min i Canada og så ta en tur over til usa og da=) Gleder meg allerede=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå