Gå til innhold

gul utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har de siste dagene merket at jeg har gul utflod. kommer ganske mye, og det lukter. kan dette være slimproppen? hva skal man gjøre hvis det er den? og hva er egentlig slimpropp? er i uke 32+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være bakteriell vaginose, ville dratt til legen og fått resept på antibiotika. i allefall få han til å undersøke deg. Ville ikke ha venta så lenge.Skal ikke være bra for barnet.

Skrevet

hei ;) dette er ikke noe å bekymre seg for, jeg har hatt det, og har det enda, første gang luktet det litt, så fikk jeg beskjed om å bruke litt canesten, så forsvant det ,lukten altså, utflod er helt normalt i svanger skap, hadde dette i mitt første svangerskap og, vi gravide har veldig lett for å få sopp, men ikke vær redd, bruk canesten noen dager du :) skal du bruke vaginal stikk piller så dropp å bruk den staven som skal føre den opp, bruk fingeren så langt du kan , så slipper du å få rift:) håper dette hjalp, klem

Skrevet

Dette har jeg også til tider. Legen min sier det er normalt med litt rar utflod når man er gravid. (Både forskjellige mengder og farger..og lukt..) Jeg smører på canesten nå og da, og det funker greit :)

(Om det ikke blir bedre av canesten hadde jeg nok oppsøkt legen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...