Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg er sykemeldt og går til fysio for behandling av isjias. Har ei nerve som ligger i klem i venstre fot. Har smerter fra korsryggen og nedover til kneet sånn ca. Mest vondt i rumpe-ballen på venstre side. Kan ikke stå, sitte, gå eller ligge for lenge. MEN nå i det siste så stivner jeg så mye mer. Er jeg ute å går tur, så må jeg bare gå korte skritt til slutt. Stivner totalt, og det gjør så innmari vondt i lysken og skambeinet. Er det kaldt ute så blir det enda verre. Så jeg tør omtrent ikke gå ut, for er så redd jeg skal falle på det snø-føret som er her nå, og så kommer jeg meg ikke opp igjen... Greier liksom ikke vri på hoftene lenger, og det kommer knekke-lyder fra baki korsryggen. Er så lenge til jeg skal til fysio nå, så jeg spør inne her hva dette kan være? Bekkeløsning?
mine små alver... Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei høres veldig ut som bekkenløsning dette.Jeg har symptomgivende Bl og isjasmerter nedover bena.Det meste gjør vondt og man"stivner".på en måte ja. Jeg går som en pingvin på det værste og brukte krykker i mitt forrige svangerskap også.Jeg vil anbefale deg manuell terapi isteden for fysioterapi når det gjelder bekkenplager.Noen av øvelsene en fysio gir deg er ikke like gunstige.Hør isåfall med din fysioterapaut om han har behandlet mange med bekkenplager,Ikke alle har det og av egen erfaring bruker jeg ikke fysioterapaut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå