Gå til innhold

kjøper dere mye økologisk mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi prøver, men siden prisene ofte er dyrere og kvaliteten dårligere så blir det med noen utvalgte ting.

tror også at kvaliteten blir dårligere da maten ikke blir like mye kjøpt, og da byttet ut skjeldnere...

vi kjøper økologiske gulrøtter, egg, hermetiske tomater, rømme og innimellom melk. andre grønnsaker også hvis de ser bra ut/helt ferskt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg prøver å alltid kjøpe det når det er eit alternativ. Pleier ikkje å sjå på pris når det gjeld vurdering skal/skal ikkje, men er einig i at det i nokre butikkar ser ut som om den økologiske frukten, samt grønsakene vert litt stemoderlig behandla.

Skrevet

Minst mulig for min del. Jeg er ikke tilhenger av "økoregimet" og stoler ikke hverken på at reglene for økologisk produksjon er overholdt eller at maten er tygg.

Skrevet

Ikke på bekostning av miljø. Dvs jeg kjøper ikke økologiske gulrøtter fra frankrike om jeg kan kjøpe gulrøtter produsert i nabokommunen, skal jo noe til å frakte disse varene også. Men om alternativene går ut på ett kjøper jeg ofte økologisk, eller varer som gir mer tilbake til produsenten.

Skrevet

Ja, når det fins økologiske alternativer kjøper jeg det.

Skrevet

tenker ikke mye over det, men kjøper konsekvent økologisk mel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...