Gå til innhold

JAAAAA (samme som ass bef)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, har fått svar fra Hausken nå om at om vi trenger det vil vi kunne starte med hormon-behandlingen neste søndag... 3 dager etter samtale og prøver=)

Nå er det så nærme at jeg begynner å bli nærvøs....uff=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott!!! Ikke lenge til du er igang da. Har du hatt forsøk på Hausekn før? Jeg har hørt så utrolig masse bra om han :-)

Krysser masse for deg!!!

Skrevet

jeg tenkte meg det. jeg vet av erfaring at de er veldig kjappe. man slipper liksom å vente og vente. jeg krysser fingrene for deg

Skrevet

Så bra. Deilig at dere slipper å vente da. Håper alt går bra da og at dere går inn i det nye året med positiv test.

Ønsker deg alt godt snuppa og veldig masse lykke til. Er det på søndag dere drar? Blir det så lillegutt blir med også? Klem.

Skrevet

Hei og tusen takk alle sammen=)

Har ikke vert der før nei, er første forsøk denne gangen.

Håper inderlig på positiv test før vi går inni 08=)

Nei lillegutt blir ikke med denne gangen, men kanskje når vi skal ned igjen for evt uttak-innsetting..

Ja Nemo, håper virkelig du følger etter med pos test altså!=)

Det fortjener du=)

klem=)!!

Skrevet

Det håper virkelig jeg og. Gleder meg til lørdagen er over. Da kan jeg slippe å tenke mer på terminen. Har EL til helgen tror jeg, så da er det bare å gjøre det beste ut av det. Tror jeg og sambo ar oss ei hotellhelg. Bare kose oss. Det blir deilig.

Skrevet

Uff ja, er sikkert ikke noe særlig med den termindato`n...

Stå på og dette ordner seg for oss begge to=)

Hadde nok gjort seg med en hotell weekend fordere begge to, gir liksom litt mer koz over det hele..

Jeg har EL søndag-mandag... men skal ha meg en tur ut i helga, håper det er siste helga jeg kan gå ut før neste år på disse tider=)

Skrevet

Jeg og har søndag eller mandag. Da er vi plutselig helt like i syklus igjen. Det er gøy for da får vi jo positiv test sammen:-)

Derfor må vi ta en skikkelig fest i helgen. Blir lenge til neste gang. (det er jo lov å håpe:-)

Skrevet

å har vi landet på likt igjen? hehe, kjempebra=)

har allerede startet teste jeg, men mandags-morgen er siste frist for oss å koze for torsdag skal sambo levere inn prøve og det må ikke være noe utløsning siste tre døgnene før sjekking...

Men fest blir det i helgen!!!!! Det er sikkert, og håper det er siste gang vi får feste... var det ikke su som skulle være sjåfør i julen??=)

Skrevet

Jeg stiller som sjåfør ja.. hehe..

Snedig at vi har havnet likt igjen da. Litt kos på mandag er jo egentlig perfekt i forhold til EL da. Skal se den sitter den gangen. Krysser fingrene for det.

Skrevet

det hadde vert supert å tatt en test og fått positive resultater, er litt bekymret for om den skal sitte så har jeg startet opp sprayingen før jeg kan få positiv test, og vet ikke hva de kan se på UL som jeg skal ta der, men det er bare 3-4 dager etter EL liksom... hmmmm...

Du stiller som sjåfør.... jeg og=)

Det SKAL gå for oss denne gangen, er litt spent, om kuren til sambo har virket så kan hende den sitter gitt=)

Skrevet

hostesaft?

Skrevet

Prøvde det en syklus men det var ikke mye til nytte gitt=)

Men det hadde ikke hjulpet oss i vår problemstilling uansett vet vi nå.. hehe.. tar du det?

Skrevet

Ja jeg gjør det. Sist jeg ble gravid ble jeg det den mnd jeg tok det. Men det har ikke funket de siste pp. Vet ikke om jeg tar nok da, og lenge nok. Vet du noe om det eller?

Skrevet

Vet veldig lite om det, det varvel fra IKM til EL en skulle ta det? Husker ikke, mange sier det skal hjelpe men om det er det eller andre ting er vel ikke dokumentert så vidt jeg vet. Er mulig jeg tar feil her altså men...

Troen har hjulpet så mange=)

Men for all del, det kan vel ikke ha negativ innvirkning skulle jeg tro??

Skrevet

Det skader nok ikke å ta det nei. Er verdt å prøve alt synes jeg. Om det ikke har klaffet til jul nå vurderer jeg å bestille legetime for å få litt hjelp. Gir akupunkturen en liten sjanse til.

Skrevet

ja det kan være greit å bare komme i gang med utredning, tar tid det også... og greit å ha den "ved siden av" prøvingen før du mister motet... noe du forøvrig ikke må gjøre=)

Det er våres tur nå... MIN OG DIN!!!

Men nå skal jeg finne senga mi, helt utslitt og må bruke sykemeldingsdagene mine til å slappe av...=)

Vi snakkes nærmere helga, skal opperere en jeksel i morgen så er sikkert ikke her inne om jeg har det vondt=)

Masse klemmer til deg snuppa mi=)

Skrevet

Gratulerer! SÅ deilig å endelig være i gang. Og det virker jo som om de også er lydhøre for hva dere sier og mener.

MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!

(",)

Skrevet

Natta til deg da snuppa og lykke til i morgen. Vi snakkes. Sov godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...