Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei alle sammen, Jeg er ny her inne. Er igang med prøving, og håper vel som dere andre, at en graviditet gjemmer seg i nær fremtid. Er i gang med pergotime kur, og har syklusdag 13 idag, så her er det "hygge" som står øverst på aktivitetsplanen i disse dager.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei tiriltroll, og velkommen hit Du har noen aktive dager nå da du skjønner jeg Håper de bærer frukter! Lykke til med prøvinga. Er selv på dag 7 bare, og har noen "gode" hviledager...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Velkommen hit! Jeg er også på pergo denne måneden, på dag 17. Hadde positiv el test i går, så her er det maks kosing!
martine68 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hei tirilltroll. Koselig nick du har :-) Velkommen hit. Håper du får et kort og koselig opphold og blir gravid raskt. Jeg er en av sliterne her inn og har vært her i 2 år. Masse lykke til med prøvingen. Klem fra
Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Takk for hyggelige velkomst hilsener! Jeg håper selvfølgelig at jeg slipper et langvarig opphold her inne, men jeg vet at det er vanskeligere å bli gravid, jo eldre man blir! Desverre er jeg ikke av de mest tålmodige mennesker i verden, men jeg har lovet meg selv å øve meg veldig nå... Ønsker dere all hell og lykke i prøvingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå