Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 jeg blir ofte uvell,kvalm og kan begynne å svette masse..blir helt elendig,vil bare spy og blir helt slapp...hva fårekommer det av?
*1+1=2 små* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 kan desverre ikke svare deg, men kanksje blodtrykksfall? jeg blir litt sånn når jeg får det... Kan jo hende at du får et eller annet som går! God bedring, ring føden eller legen din om du er usikker på om dette er ille!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå