Gå til innhold

KAN NOEN SE HIT PLEASE!!...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på helsestasjon idag på 9 mnd kontroll, alt var fint og vi reiste hjem, det eneste jeg nevnte var at hun har begynnt og sove veldig mye på dagtid alt fra 4-8 ganger ble ikke snakket noe mer om dette så vi dro hjem.

Helsestasjonen ringte nå nettopp o ville at vi skulle føles opp litt fremover nå fordi hode hennes hadde vokst litt mye og at hun sov så pass mye.. på 5 mnd kontrollen var hodeomkretsen 43 cm og nå på 9 mnd kontrollen ble det målt til 46 cm.. hun sa at jeg skulle være obs på hvis sovingen ble verre men hun syntes allerede at hun sov veldig mye, hun sa at vi ikke skulle bekymre oss men blir kjempe redd!!

noen som har oppled dette og fått diagnosen vannhode eller der det bare har vært "falsk alarm"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke at 46 rundt hodet var mye da! Har hun sovet mye hele tiden? Husker min første sov mye og var veldig snill. Ikke noe galt med han.

Skrevet

3cm fra 5 til 9 mnd kan da ikke være mye.....

Men bra at de er obs- bedre å følges opp litt og utelukke noe enn å bli oversett. Siden du i tillegg syns hun sov så mye, har du jo reagert litt selv.

Og til ditt siste spm- det er jo mange fler som innkalles til oftere kontroller og henvises til spesialist der man konstaterer helt normale forhold enn der man finner noe. Det er viktig å huske:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...