Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 hadde tenkt å kjøpe noen klær til snuppa til jul. de fra mysplych, syns de er så fine. hun er ca 4 og en halv mnd. til jul. hvilken str. burde jeg kjøpe? litt med tanke på at hun skal ha det litt å, men ikke må vente for lenge før hun kan bruke det
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Str 68 er vel fra 4-6 mnd?? Hva med str 74? Tror nesten jeg hadde satset på det... Da er det jo bare ca 1 mnd fra jul til hun kan begynne å bruke klærne. Her er lillegutt akkurat fylt 3 mnd og han passer fint i str 68 nå...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det er litt forskjellig fra barn til barn. Jenta mi er snart seks måneder og bruker 62 - 68. Hun var bare 63 cm for ei uke siden, og jeg har regnet ut at 68 bør passe frem til hun er minst 8,5 måneder dersom hun vokser i samme tempo som hun har gjort de siste månedene.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Å, det varierer j oså mye hvor store de er. Alt fra 62 til 74... Også er det jo forskjell på om det er en kjole (som kan være litt stor) til body (som iallfall jeg syns bør være passe...). HVa bruker hun nå da? Det er sikkert ok å gå en str opp fra det hun bruker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå