Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Gutten vår ble født 8 dager over termin og var født med ganske lange mørke hår på ørene... Vil dette forsvinne av seg selv eller må vi etterhvert klippe det bort?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Begge jentene mine hadde det da de ble født også, borte nå på dem begge to. Eldste er 4 år og minste er 6,5 mnd. Tror det er vanlig at dem har det, ihvertfall hvis dem har mye hår på hodet, noe begge mine jenter hadde. Ene ble født 5 dager etter termin og andre 9 dager før termin, så tror ikke det har noe å si i forhold til når dem blir født:-)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 min første gutt hadde mye hår og det ble borte etter kort tid. Det er liksom som dunhår.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Vår gutt ble født 4 dager over termin, og hadde masse dunhår på ørene, armene og ryggen. Det forsvant av seg selv.
strekkmerketrollet Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 begge jentene mine hadde det, og det forsvant av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå