Mamma til snuppene Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg har solgt noe privat på nettet som vekommende satt inn penger til meg på forhånd før jeg sendte det.Hxn ville ha det sendt som brev for det er det billigste og jeg gjorde det.Nå er det tre uker siden den ble sendt og hxn har ikke mottatt den enda.Hadde vi sendt som pakke hadde vi jo hatt sporingsmuligheter.Har levert etterlysning til posten så får håpe den dukker opp. Jeg har jo ingen bevis på at den er sendt, så lenge det er sendt som brev,men har jo skriflig fra at hxn ville ha det på den måten. Er redd hxn vil kreve pengene tilbake siden varen ikke er kommet frem,men ble jo sendt etter Hxn ønske og da blir det jo på hxn ansvar. Hva mener dere???
Inga Bling Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 kjempeubehagelig i ett ord. Og hadde jeg vært din kjøper hadde jeg anmeldt deg for svindel.
gærne ko Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Eller kanskje vedkommende fikk det sendt som brev fordi det ikkje kan sporast. Så kan han påstå at det ikkje er komt fram OG få penger tilbake... Går jo an å svindle den veien og...
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Herregud Inga Bling politiet har da ikke på bevis på at hun ikke sendte det. Jeg tror du må etterlyse brevet i posten jeg HI.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Er litt enig med en over her. Det kan jo være at kjøperen prøver å svindle. Hadde det vært meg som var kjøper hadde jeg vært kjampglad for å få det sendt som pakke fordi man spåret det. Da har jo selger bevis på at h*n har sendt det og kjøper har bevis for at h*n ikke har hentet det ut
Mamma til snuppene Skrevet 7. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg tenker akkurat som flere av dere her at hxn rett og slett prøver å svindle meg.ekkelt dette her....
Tomine is my star Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Har vært i samme situvasjon..avsender har sendt meg et brev,men jeg har ikke mottatt det.. Kjipt.. Har ikke hørt mere fra avsender heller,etter at jeg fikk til svar at sendingen var sendt som brev..så jeg lurer litt på om avsender i det hele tatt har sendt??!! Vet ikke hva jeg skal gjøre i denne saken..
M@mm@ til mine barn Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Ja, det har jeg opplevd flere ganger, men jeg gir kjøper 3 valg: Oppkrav med sporing 185,- Finn.no sin bet. garanti 49,- Forskudd til konto 49,- Jeg foretrekker selv oppkrav men sender etter kundens ønske. En ville absolutt betale med forskudd og han fikk ikke pakken, så jeg sendte en ny til ham. Og han fikk ikke den heller... da sa jeg at om ha ringte igjen så ble han anmeldt for svindel, for jeg fikk nemlig stempel fra posten om innholdet i pakken og riktig adresse 2. gangen jeg sendte. Og de kunne bekrefte at pakken var levert i rett postkasse. Dette ble gjort fordi jeg klagde på at de ikke hadde levert pakken. Så det var vel en forsikring for dem selv. Men det foregår den veien og ja.
Mamma til snuppene Skrevet 7. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2007 Takk for svar alle sammen! Jeg dytter denne litt jeg!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå