anette staiiiiii Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 har tidligere skrevet om min far sitt alkohol problem.Og nå har det gått så langt att mamma har kastet han ut og han bor på hytten.Han nekter å vedkjenne att han har ett alkohol problem,drikker store mengder rødvin og øl hver dag,kaster opp over hele huset ligger i sengen og spytter på gulvet etter han er lagt seg,bare noen eksempler.Nå er han begynt med internett gambling,spiller bort store summer hver dag,vel vinner han og,men han har tross alt ikke jobb. Mamma har snakket med han om problemene prøvd få han til å snakke med hun,men han vil ikke,jeg har og prøvd å komme i dialog me han,men helt umulig. Jeg sitter å ser på att min far drikker seg til døde.Hva i alle dager kan man gjøre?han går ikke til lege og snakker med han heller,han vil ikke ha hjelp. Men jg klarer ikke sitte å se på.Det er tross alt min far. Er helt knust jeg,nå sitter han sikkert på hytten og drikker dagen lang.uff. Noen som vet hva vi kan gjøre?har prøvd alt føler vi:(
Nickeguri Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg dytter litt på denne for deg, jeg. Jeg har dessverre ikke så mange råd å gi, men skjønner at du har det helt forferdelig nå. Har dere fått noen råd fra for eksempel AA? Kanskje du kunne ringt dit for å snakke med noen?
anette staiiiiii Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Vi har snakket med aa,og de kjente igjenn alt som mamma sa.De sa og att det ikke nyttet å komme i dialog med alkoholikere. Det eneste som hjalp var å stille ett ultimatum,og det har hun gjort flere ganger,men nå var det nok.Nå orket ikke mamma mere så hun kastet han ut,han vil jo ikke ta i mot hjelp fra noen,og ikke går det ann å snakke med han heller:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå