Gå til innhold

Utbetaling av engangsstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg leverte inn papirene så skrev hun at jeg skulle få pengene i januar. Jeg har termin 31.desember. Kan jeg ringe trygdekontoret å få endret datoen..? Eller er det for seint..Skulle gjerne hatt den litt før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få engangsstønaden fra og med uke 26 i svangerskapet..

Det er opp til deg selv når du vil ha dem etter det :)

Skrevet

Okey..Tusen takk for svar..Da prøver jeg å ringe dit imorgen jeg=)

Skrevet

Ja det burd ejo gå greit å endre datoen =)

Mange som bruker endel av engansstønaden til å kjøpe de litt dyrere tingene til babyen, og da er det jo kjekt å få dem FØR man føder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...