Astrid21 Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Da jeg leverte inn papirene så skrev hun at jeg skulle få pengene i januar. Jeg har termin 31.desember. Kan jeg ringe trygdekontoret å få endret datoen..? Eller er det for seint..Skulle gjerne hatt den litt før...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Du kan få engangsstønaden fra og med uke 26 i svangerskapet.. Det er opp til deg selv når du vil ha dem etter det
Astrid21 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Okey..Tusen takk for svar..Da prøver jeg å ringe dit imorgen jeg=)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Ja det burd ejo gå greit å endre datoen =) Mange som bruker endel av engansstønaden til å kjøpe de litt dyrere tingene til babyen, og da er det jo kjekt å få dem FØR man føder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå