Gå til innhold

Mulig at jeg bare skal være happy for dette, men...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla sover godt om natten. Tidligere la hun seg kl 2200 og sov til 03-04 tiden, da våknet hun for mat.

Sov da videre til 07 fick mat og sov en time ca til etter det.

Nå har det vært en liten tilvenningsperiode etter vi stillte klokken.

Nå legger hun seg 2030 og sover helt til 0630-0700....men er det bra at de sover så lenge uten mat med tanke på blodsukker etc? Tenker nå på krybbedød, huff forferdelige tanke..

Skal jeg bare være happy at hun sover hele natten, eller skal jeg vekke henne for mat?

Seff er jeg glad at hun sover godt og dette er ikke ment som et støkk til noen her inne som sliter med sine at de ikke vil sove hele natten, vet at jeg er heldig etc...

Hun er 2 1/2 måned gammel

Hva gjør dere? Lar de dem sove så lenge de vil eller vekker dere for mat?

Hmm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne sove! Hun våkner når hun er sulten. Det regulerer seg selv. Her har det gått i perioder hvor lenge poden har sovet i ett strekk, men han har aldri sovet hele natta ennå. Tidligere våknet han kun en gang, men nå er vi oppe i 2-3 ganger igjen, han er 5 mnd.

Jenta mi sov hele natta fra 6-7 uker og fram til 4,5 mnd. Da begynte hun å kreve mer mat. Så det kan hende at det ikke varer, spisevanene og matbehovet deres kan godt endre seg.

Skrevet

jeg hadde latt henne sove, så lenge hun går opp i vekt.

men spør på HS for sikkerhets skyld. har aldri hørt att det skulle være en sammenheng mellom det og krybbedød.

Skrevet

Takk for svar jenter!

Har lest en eller annen plass at krybbedød har sammenheng med lavt blodsukker, men nå har jeg også hørt av andre at det skal man ikke tenke på og at de regulerer dette selv. Ikke lett hva man skal høre på desverre.

Har tatt kontakt med hs nå og venter på svar, bedre en gang for mye en en gang for lite.

Så mye man lurer på når man er 1e gangs=)

Ha det fint=)

Skrevet

Det er ingen sammenheng mellom lavt blodsukker og krybbedød! Du kan trygt la barnet sove så lenge det vil selv:) Det regulerer seg.

(lege)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...