Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Noen som har prøvd dette, er det noe godt med kjøttdeig til pastasaus?
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 ja, er det ikke det som er vanlig da? veldig god iallefall..
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg bruker å ha stekte pølser til, derfor jeg lurte. Takk for svar, da skal jeg ordne det idag
Mine 3 småtroll! Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 hehe, morsomt... jeg trodde man bare kunne bruke pastasaus til kjøttdeig jeg da. Men da tror jeg jammen jeg skal prøve ut pastasaus med pølser til en forandring :-)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Veldig viktig at det er stekte pølser.. Trur ikke det er godt til kokte pølser
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg er veldig glad i "pasta med kjøttsaus"(tomatsaus og kjøttdeig). Syns det er ekstra godt å ha løk, erter(frosne) og stekt fersk champinong oppi sausen. nam!
2 tette - med flette Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 pastasaus er jo kjempe godt med kjøttdeig, har ikke brukt det til noe annet jeg heller hehe.. Så får man en sånn saus som heter kjøttdeigsaus eller et eller annet som også er veldig god !
Gjest Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Dere er hærlig uvitende...hehe... Hilsen kokk...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå