Gå til innhold

Holde mme vamt om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver desperat å finne på en måte å ikke få gutten vår til å våkne til på natta. Når han våkner fordi han er sultem, tar det jo så lang tid å få ordnet med den flaska!! Han kaver seg opp og blir ordentlig våken i løpet av den tiden. Hvordan gjør dere andre det? Skulle så gjerne hatt ei varm flaske der og bare dytta den ned i munnen hans så fort han våkna:-) Går det an å la flaske stå i varmt vann fra kvelden av for eksempel? I en termos eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv flaske varmer (termo) å kok vannet og lag ferdig blanding klar til natt måltidet. Det holder seg varmt i mange timer i en slik beholder.

Skrevet

her har æ ferdig malt vann i flasken han skal ha av så har jeg ferdig målt opp pulver i en annen beholder slik at den bare er å hell eoppi så har jeg varmt vann på termos:) har deg 2sekunder på natten bare:)

når væsken er så mye den skal være så heller jeg opi pulveret så rister jeg på vei inn til rommet:)

Skrevet

Jeg har laget i stand en termos med vann som er ca 42 grader når jeg heller det på, temperaturen synker litt i løpet av natten, og når flasken skal lages heller jeg bare oppi riktig mengde vann fra termosen, ferdig oppmålt pulver i en sånn pulverboks med 3 rom og rister løs. Ferdig på 10 sekunder, og med perfekt temp. Du kan ha det på nattbordet, så du ikke trenger å gå ut av sengen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...