Gå til innhold

Kremer mot strekkmerker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen forslag på hvilke kremer som man kan bruke for å forebygge strekkmerker mens man er gravid?

Er ikke gravid selv ennå, men vil gjerne forbygge strekkmerker så tidlig som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vil bare si at jeg ikke har noe navn på krem, men:

Det er like viktig å behandle innsiden som utsiden. Du skal derfor drikke mye vann i tillegg til evt. kremer når du blir gravid=)

Skrevet

hei hei!

Jeg har betillt noen fra USA som jeg har god erfaring med, de er ikke så veldig dyre også er de kjempe gode - anbefaler de på det varmeste.

http://www.etbrowne.com/ eller www.palmerscocoabutter.com

du kommer til den samme siden med begge adr.

Hvis du går videre inn på 'products' også 'mother&baby' så finner du masse fine kremer. Kan anbefale tummybutter,cocoa butter formula with vitamin E og en olje mot 'itchy skin' som funker bra.

Bare husk å handle for under 200kr om gangen så slipper du toll og frakt kommer på ca 30$, dvs under 180kr, men det teller ikke med på den summen som man handler for. Så hvis man handler for 200kr, så blir den totale kostnaden ca380. For den prisen får du ca 5-6 kremer, og det er sånn normal str. på beholderene- noen ganske store også.

Det var min anbefaling!

Skrevet

Tusen takk. Skal bestille dem og prøve

Skrevet

Body Butter fra Body Shop! Men det er viktig at det er den med kakaosmør og minst lukt! Det er vel ikke bevist at kremer forebygger strekkmerker, men jeg fikk ingen. Den kremen er SUPER!!!

Skrevet

Om du er i England saa gaa til Boots og kjoep BIO-oil, skal visst vaere fantastisk. Billig er det og.

Skrevet

hei.vi selger så det koster etter av tonalistil krem å olje. lokter svakt sitron drops å er utrolig effektivt.

har sett flere av kundene våre som bruker det gå igjennom svangerskap uten et merke:)

den gjør underhuden myk å elastisk slik at hunden han strekkes lettere uten å sprekke å den gjør også at huden går tilbake raskere etter en fødsel:)

det er decleor serien som har tonalistil så gå til din lokale hudpleier å se om di har det der:)

hilsen hudpleier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...