Gå til innhold

noen som har ammebher fra sparkjøp her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bestillt 3 stk. billige,men håper de er bra å. noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også kjøpe derfra etter råd fra andre her :-) De skryter av dem, og at de er billige så det er bra nok for meg :-)

Skrevet

de har jo bare opptil 95D i de uten spiler.. Og litt høyere i dem med spiler. De anbefaler jo amme bh uten spiler fordi spilene kan hemme melke produksjonen i brystene...

Skrevet

Jeg kjøpte 3 forskjellige fra sparkjøp, og den ene er helt super!!! Utrolig behagelig! Skulle bare prøve fordi det var så billig, og hadde vel egentlig ikke trodd at de skulle være så gode. Så jeg ble veldig positivt overrasket:) De andre to jeg kjøpte er helt greie! Ikke helt i 400kroners klassen, men absolutt verdt pengene.

Skrevet

mulig det er bare meg, men jeg bare krangler med de nettsidene til sparkjøp jeg, får dem ikke til å fungere. Andre med samme problem?

Skrevet

jeg har kjøpt 3 stk der i fra, 2 med og 1 uten spile, er IKKE fornøyd med den UTEN spile, men dem 2 med var helt supre=)

kostet 99 kr stykke...

Skrevet

har de uten spile og er fornøyd:) jaffal for den prisen......tror ikke de passer meg etter at nurket er født men vi får se!

Skrevet

Tenkte også å bestille fra Sparkjøp :) Synes de rosa var så fine :) 99 kr stk er jo ingenting :)

Skrevet

Jeg har kjøpt der, kjøpte 2 med spiler og 1 uten. Er ikke fornøyd med noen av de. De med spiler er gode nå når melkeproduksjonen er stabilisert seg, men den luka som du opner på de er alt for små synes jeg, så det gliper mellom luka og selve bh. Veldig irriterende for en ser det gjennom toppene jeg går med!!

Den uten spiler var god helt i starten, men nå klarer jeg ikke bruke den lenger, den delen som skal gå rundt puppen flytter sånn på seg at den deler puppene i 2 hehe

Nei takke meg til triumph sine, ganske dyre, men absolutt verdt det!!

Skrevet

Du er nok ikke alene om det anonym, krangler med nettsidene dems hver dag jeg!!! Blir så drit irritert etterhvert! For jeg får aldri bestillt noe ferdig liksom.

Skrevet

jeg har kjøpt med spiler og er kjempe fornøyd me den.men handla den ikke på nettet jeg da.

Skrevet

Jeg hadde de uten spiler sist, og kommer sikkert til å bruke de denne gangen også. Helt ok syns jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...