litasita Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 her dufter det jul idag hos meg.... middagen idag blir pinnekjøtt, potet, hjemmelaget kålerabistappe, rødkål og selvfølgelig hjemmelagetriskrem til dessert. nam nam nam.... klarte ik vente til juleaften
BarnNr.4 :) Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 åååå no ble jeg sulten asså!! heldiggris;)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 mmmm, hørtes godt ut! Jeg fikk det plutselig for meg at i dag skal vi ha biff!! Så da blir det biff med gratinerte poteter, surret sopp/løk, tomat og peppersaus! Skikkelig kjøttsugen er jeg nå! mmmmmm
mammamammamammamor Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 kjøttdeig og potetmos pannekake rullader stekt med ost + salat med vannmelon oppi.
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hjemmelaga kjøttkaker,potet,kålstuing,erterstuing og tyttebærsylte....jummi, selfølgelig i brunsaus da;)))))
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Åh, nå ble jeg kjempe sulten:) Vi skal bare ha pølsegrateng i dag vi:)
klumpen og gullet Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Vi skal ha seibiff med løk og revet gulrot. Må passe på å få i meg litt fisk.
Lillegull2008&2010 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Vi skal lage pizza i sånn rød pizzaovn som samboer fikk i bursdagsgave. så blir den sånn nydelig sprø og god.. tror vi ska teste ut peppes sin tomatsaus på butikken også..
mammamia<3 Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Pasta di parma me pølsebiter i, og rundstykker til....HELLER lettvint, men, men. Er så matlei for tida, skjønner ikke dette her. Tunge middager er et ork
litasita Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 ja er tungt med de tunge middagene av og til, men fikk så veldig lyst på julemat idag... og gjett om det lukter godt da.... av og til får jeg ett kikk og lager middag heilt fra frunnen av. det gjør så godt... føler meg som ei flink husmor de dagene ja
mamiladi Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Såååååå misunnelig på deg som skal ha pinnekjøtt ;-D sikle sikle.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå