Gå til innhold

middag idag? nam nam

Anbefalte innlegg

Skrevet

her dufter det jul idag hos meg.... middagen idag blir pinnekjøtt, potet, hjemmelaget kålerabistappe, rødkål og selvfølgelig hjemmelagetriskrem til dessert. nam nam nam.... klarte ik vente til juleaften

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå :) no ble jeg sulten asså!! heldiggris;)

Skrevet

mmmm, hørtes godt ut! Jeg fikk det plutselig for meg at i dag skal vi ha biff!! Så da blir det biff med gratinerte poteter, surret sopp/løk, tomat og peppersaus! Skikkelig kjøttsugen er jeg nå! mmmmmm

Skrevet

kjøttdeig og potetmos pannekake rullader stekt med ost + salat med vannmelon oppi.

Skrevet

Hjemmelaga kjøttkaker,potet,kålstuing,erterstuing og tyttebærsylte....jummi,

selfølgelig i brunsaus da;)))))

Skrevet

Åh, nå ble jeg kjempe sulten:) Vi skal bare ha pølsegrateng i dag vi:)

Skrevet

Vi skal ha seibiff med løk og revet gulrot. Må passe på å få i meg litt fisk.

Skrevet

Vi skal lage pizza i sånn rød pizzaovn som samboer fikk i bursdagsgave. så blir den sånn nydelig sprø og god.. tror vi ska teste ut peppes sin tomatsaus på butikken også..

Skrevet

Pasta di parma me pølsebiter i, og rundstykker til....HELLER lettvint, men, men. Er så matlei for tida, skjønner ikke dette her. Tunge middager er et ork

Skrevet

ja er tungt med de tunge middagene av og til, men fikk så veldig lyst på julemat idag... og gjett om det lukter godt da.... av og til får jeg ett kikk og lager middag heilt fra frunnen av. det gjør så godt... føler meg som ei flink husmor de dagene ja :)

Skrevet

Såååååå misunnelig på deg som skal ha pinnekjøtt ;-D sikle sikle.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...