Venter på 3_de spire Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Jeg fikk tak i konfekt med bilde av barna på og påskriften verdens beste pappa. Gleder oss til å overraska han med kaffe på senga søndagsmorgenen.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Min sambo har bursdag på samme dag som farsdag så her blir det pondusboka, cognacglass( vi har ingen til sambos store skrekk!), ei flaske cognac og en sigar! Jeg har termin snart og så da er det jo ekstra stas og! hehe.. tenkte kanskje jeg skulle legge ved et slips eller et par sokker bare sånn for at han skal få en typisk farsdagsgave og!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vi har kjøpt en KJEMPESTOR Toblerone. Han elsker Toblerone. Tror det er 2 kg eller noe. Sånn kjempeeske vi har kjøpt i Sverige. Feirer ikke farsdag i så måte, men frokost på senga og et kort er som regel det vi drister oss til. Unntatt i år da.
lilleven Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Det var ett bra tips med cigar fra den lille i magen! og en liten ting fra kanskje noe som lukter godt fra store jenta vor og ett hjemmelaget kort.
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Vel, jeg kjøper en flaske rødvin og vesla lager kort... Vi prøver å holde den dagen ganske moderat, men hyggelig med kake og sånn ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå