BarnNr.4 :) Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 kutt opp 3-4 løk og 1 paprika i små biter stek 1 kg kjøttdeig og ha det opp i lame løken og paprikan bland 1 boks hermetisk tomat lame 4 ss tomatpure, la det koke til det blir jamt lag potetstappe etter oppskrift + 1 egg opp i. Ta det kokte opp i en ildfast form og stryk over med potetstappe, og masse ost opp på det hele. la det steke til det blit gyllent i ovnen i 30 min på 200 grade. serveres med salat, loff, dressing og rømme mmmmmmm
BarnNr.4 :) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2007 glømmte å si en ting!! viktig!! La løken og paprikan stekes til den blir gyllen brun... ikke glømm det;P
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 huff føler meg flau av å spørre om dette her..men ble så trist da jeg leste nicket ditt! vil du fortelle hidtorien din?
BarnNr.4 :) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2007 Ka du meina me det???? trist når du leste nicket mitt??
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Tror jeg skjønner hva anonym mener med nicket ditt her! Virker som du har 2 døde barn(englebarn). men det er vel ikke tilfelle så vidt jeg har skjønnt!
BarnNr.4 :) Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 ooi!! nei, dei e veldig levende begge 2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Jeg også gikk inn her for å se om det var sant at du hadde 2 døde barn..eller for å si det sånn ///snart 2..///// stusset jeg litt på..uffda godt det ikke stemte. Kanskje du bør få deg et nick som ikke setter en støkk i folk her? Den retten din høres bra ut den, kom litt i bakgrunnen..:
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Men kjære dere da! Englebarn har vi vel alle hørt om! Søte, uskyldige gullunger! Slapp av.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå