Gå til innhold

Vanlig med vondt i lysken ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så fælt med lysken på den ene siden, og i det beinet i "midten" hehe. Det er utrolig vondt, og jeg klarer ikke f eks løfte foten oppå en stol uten hjelp.

Korsryggen og nedover det ene låret er også helt forferdelige på kveldene. Ingen stilling som er god.

Hadde det ikke sånn forrige gang, og det er enda 2 mnd til termin.

 

Er det vanlig å ha det sånn ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg hadde det sånn sit i alle fall... men det kan hende at du kan få hjelp av en osteopat faktisk... for det hører til og kommer av at bekkenet ditt virrer rundt..... jeg ble helt lam i den ene foten en periode.... det måtte jeg le av, for plutselig ble den bare borte på høre side, og da hadde jeg også vondt i lysken.... jeg tror dette er fryktelig vanlig, men en ting vi ikke trenger å ha, for det kan nemlig fikses.... jeg heier på osteopati, for de kan så mange fine tng uten å knekke og bøye så veldig!

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...