Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 bortsett fra kondom da. Saken er at jeg ikke ønsker og snakke med legen min om at jeg har sex, for jeg er jo alenemor og føler allerede at han ser litt skjevt på meg... Men han er så dyktig at jeg vil ikke bytte lege heller.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Ladycomp, pearlycomp. Eller det beste av alle: NEI! Men det blir jo kjedelig etterhvert det også!
Gjest ->>- Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Gå til en annen lege? Hvor gammel er du, forresten? Altså - en lege som har problemer med at aleneforsørgere har et sexliv bør man ikke gå til.
Inga Bling Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Dersom du føler at legen ser sjevt på deg fordi du er aleneforsørger, burde han jo være glad for at du ønsket prevensjon sånn at du ikke fikk flere barn. Og dette er jobben hans. Ellers kan du vel få prevensjon på helsestasjon for ungdom om du er ung nok.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 selv om han er en flink lege så ville jeg byttet om jeg ikke følte meg konfortabel med å snakke med han om slikt. han har ingen grunn til å dømme deg fordi du har sex det er jo vanlig også for alenemødre.
Groosalugg Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Skal ikke alenemødre ha sex?? Ups.. Hva har jeg gjort? hahaha! Jeg ville skiftet lege!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå