en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hei. Vet noen av dere om en side hvor du får tak i gensere og topper til gravide med morsomme trykk? Jeg så den her inne for ett års tid siden men mistet den gang og har lett etter den når jeg ble gravid igjen. Sånne trykk som,jeg er ikke tjukk,jeg er bare gravid,verdens beste pappa o.l Ville blitt glad om noen kunne hjelpe meg.. På forhånd takk..
HoneyBee <3 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hei! Du kan ta en titt på www.barnetrend.no, der er det noen morsomme klær for gravide
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 de har noe sånn på www.nine.no =)
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 soda butikken i stavanger driver nisje på dette..vet ikke om de har fått opp nettbutikk som planlagt enda? Evnt kan du ringe inn bestilling foreløpig mener jeg
saray Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 hva er din str?har en langermet og en kortermet t-skjorte med trykk med "med barn i magen" du kunne fått av meg om du dekker porto.en gul og en rød.er str l men passer di fleste fra str 40-46 vil jeg tro.er ganske stretch. ha rnesten ikke brukt det.
Birthen Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 De har noen her: www.verdensbestepappa.no
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Så snille dere er:) Joda,det var nine.no. Men nå har jeg fått mange andre gode tips også,så da er det jo bare og shoppe. Tusen takk for hjelpen:)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. november 2007 Takk for tilbudet:) Er normalt str 36 så det blir kanskje stort? Veit ikke hvor stor jeg blir heller,men med forrige ble jeg bare rund:)
saray Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 ja da blir de kansje litt store.er ikke pent hvis skriften ikke strammer rundt magen:)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 Men ellers tusen takk:) Ha en fin dag videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå